Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2013 20:10 - Продължение на любовната ми драма..
Автор: ironlady90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 498 Коментари: 1 Гласове:
2



Е,в крайна сметка,аз му дадох "почивката",която той така настоятелно искаше.Оставих го да прави каквото иска и не го търсех...Това продължи няма и ден,защото той не спираше да ми звъни."Нали искаше почивка от мен?Защо ме търсиш?"А неговия отговор бе-"защото не мога да не те чувам"...
Събрани нещата накуп в нашата връзка,изглеждат така:Винаги за всичко аз съм виновна!Аз лъжа,но той не!Той може да ме "наказва" за моя издънка,но аз него не,защото той винаги е прав!Заяжда ми се за разни мъже от миналото ми,въпреки че неговите уж бивши любовници му стоят във фейсбука!..Той поиска почивка от мен,точно когато знаеше,че имам най-голяма нужда от него!..Не споделя плановете си с мен!Не се интересува особено от живота ми!Аз за него не съм приоритет-когато му остане време за мен,тогава!..Не държи на думата си!Обещава ми нещо и дотам!Но ако е обещал на някой негов приятел е първа писта...Ако нещо в отношението му ме кара да се чувствам зле и искам да му споделя това,той веднага обръща така нещата,че аз само мрънкам...
Защо се хабя за този човек?Защо се бутам там където всячески ме отблъскват?Мазохистка ли съм или оптимистка?!?



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyuliak - по-добре си дай отговор /не е нужно в блога /:
27.08.2013 00:55
защо ТИ нямаш сили да го оставиш.
Привличане? Приятно ти е да се чувстваш желана и нужна? Страх да не си сама?.. или друго..
Когато познаваме себе си, ни е по-лесно и с другите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ironlady90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20209
Постинги: 9
Коментари: 8
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930